Onze veelgestelde
vragen


Waar kan ik een specifieke smaak van Looza vinden?

Vermits het aanbod van Looza in de supermarkten vrij beperkt is, raden wij u aan een drankencentrale in uw buurt te contacteren, zoals u die kan vinden op de site https://www.handelsgids.be/sectors/belgie/drankcentrales

We hebben echter geen overzicht in welke drankcentrale u een specifiek Looza-product vindt.   

Is Looza gepasteuriseerd?

Looza-sappen worden na het vullen gepasteuriseerd. Sappen in glas worden op een zeer hoge temperatuur gebracht en omdat de glazen fles daarmee gevuld zijn, steriliseert het de binnenkant van de fles en de dop. Het wordt dan voorzichtig afgekoeld om het glas niet te breken.

Voor de productie tot PET-flessen wordt flash-pasteurisatie toegepast.   

Ik wil graag een vertegenwoordiger over de vloer krijgen

Schrijf dan best een mailtje naar horeca@pepsico.com om dit te vragen.    

Ik ben op zoek naar Looza glazen, placemats, of andere promotieartikelen, etc.

Jammer genoeg zijn wij niet in het bezit van promoartikelen. 

Ik wil Looza exporteren naar land X, Y, Z ?

Schrijf dan best een mailtje naar horeca@pepsico.com om dit te vragen. 

Ik wil een aanvraag doen voor sponsoring of partnership met het Looza-merk, is dit mogelijk?

PepsiCo BeLux heeft een vaststaand Corporate Social Responsibility (CSR)-programma voor specifieke sponsoractiviteiten. Daarnaast doet PepsiCo BeLux niet aan sponsoring. We aanvaarden dus geen sponsoraanvragen. 

Ik heb leeggoed van Looza hier staan, waar breng ik dat naartoe?

Uw leeggoed kunt u binnenbrengen bij een drinkcenter/brouwer in uw buurt. Een adres kunt u vinden op deze site: https://www.handelsgids.be/sectors/belgie/drankcentrales 

Ik heb een allergie. Kan ik jullie product nog drinken?

Neem zeker een kijkje op onze website https://pepsicoproductchecker.be . Daar vindt u alle informatie over de ingrediënten in uw favoriete Looza. 

Ik spaar kroonkurken. Kunnen jullie me helpen mijn verzameling aan te vullen?

Helaas kunnen we u geen kroonkurken bezorgen. 

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product ?

Stuur ons een berichtje via ons contactformulier
Of bel ons op werkdagen tussen 09.00 en 16.45 gratis  op het nummer 0800/20 330.